• nybanner

Chì significarà per LED Display Ogni Parametru

Chì significarà per LED Display Ogni Parametru

Ci sò parechji paràmetri tecnichi di u screnu LED, è capisce u significatu pò aiutà à capisce megliu u pruduttu.

Pixel:A più chjuca unità di emissione di luce di un display LED, chì hà u stessu significatu cum'è u pixel in i monitori ordinali di computer.

ri

Passu di pixel:A distanza centrale trà dui pixel adiacenti.A più chjuca a distanza, più corta a distanza di vista.Pixel pitch = dimensione / risoluzione.

Densità di pixel:U numaru di pixel per metru quadru di display LED.

Dimensione di u modulu:A durata di a lunghezza di u modulu da a larghezza, in millimetri.Cum'è 320x160mm, 250x250mm.

Densità di u modulu:Quantu pixel hà un modulu LED, multiplica u numeru di fila di pixel di u modulu da u numeru di colonne, cum'è: 64x32.

Bilanciu biancu:L'equilibriu di u biancu, vale à dì l'equilibriu di a ratio di luminosità di i trè culori RGB.L'aghjustamentu di u rapportu di luminosità di i trè culori RGB è e coordenate biancu hè chjamatu regulazione di u bilanciu biancu.

Cuntrastu:Sottu una certa illuminazione ambientale, u rapportu di a luminosità massima di u display LED à a luminosità di fondo.U cuntrastu altu rapprisenta una luminosità relativamente alta è vivacità di i culori resi.

asfw

Temperature de couleur :Quandu u culore emessu da a fonte di luce hè u listessu cum'è u culore radiated da u corpu neru à una certa temperatura, a temperatura di u corpu neru hè chjamatu a temperatura di u culore di a fonte di luce, unità: K (Kelvin).A temperatura di u culore di u screnu LED hè regulabile: generalmente 3000K ~ 9500K, è u standard di fabbrica hè 6500K.

Aberrazione cromatica:U display LED hè cumpostu di trè culori di rossu, verde è blu per pruduce parechji culori, ma questi trè culori sò fatti di materiali diffirenti, l'angolo di vista hè diversu, è a distribuzione spettrale di diversi LED cambia, chì pò esse osservatu.A diferenza hè chjamata aberrazione cromatica.Quandu u LED hè vistu da un certu angulu, u so culore cambia.

Angulu di vista:L'angolo di vista hè quandu a luminosità in a direzzione di vista cade à 1/2 di a luminosità di u normale à u display LED.L'angolo furmatu trà e duie direzzione di vista di u stessu pianu è a direzzione nurmale.Divisu in anguli di vista horizontale è verticale.L'angolo di vista hè a direzzione in quale u cuntenutu di l'imaghjini nantu à a visualizazione hè ghjustu visibile, è l'angulu furmatu da u normale à a visualizazione.Angulu di vista: L'angolo di schermu di u display LED quandu ùn ci hè micca una differenza di culore evidenti.

A megliu distanza di vista:Hè a distanza verticale relative à u muru di visualizazione LED chì pudete vede tuttu u cuntenutu in u muru video LED chjaramente, senza cambià di culore, è u cuntenutu di l'imaghjini hè chjaru.

asf4

Puntu fora di cuntrollu:U puntu di pixel chì u statu luminoso ùn risponde micca à i requisiti di cuntrollu.U puntu fora di cuntrollu hè divisu in trè tippi: pixel cecu, pixel luminosu constante è pixel flash.Pixel ciechi, ùn sò micca brillanti quandu deve esse luminoso.Punti luminosi constanti, finu à chì u muru di video LED ùn hè micca luminoso, hè sempre attivu.Flash pixel hè sempre lampeggiante.

Velocità di cambiamentu di quadru:U numeru di volte chì l'infurmazione affissata nantu à u display LED hè aghjurnata per seconda, unità: fps.

Frequenza di rinfrescante:U numeru di volte chì l'infurmazioni affissate nantu à u display LED hè cumpletamente visualizata per seconda.A più alta hè a freccia di rinfrescante, più alta hè a chiarità di l'imaghjini è u più bassu u flicker.A maiò parte di i display LED di RTLED anu una freccia di rinfrescante di 3840Hz.

Unità di corrente constante / tensione constante:A currente constante si riferisce à u valore attuale specificatu in u disignu di output constantu in l'ambiente di travagliu permessu da u driver IC.A tensione constante si riferisce à u valore di tensione specificata in u disignu di output constantu in l'ambiente di travagliu permessu da u driver IC.I display LED eranu tutti guidati da una tensione constante prima.Cù u sviluppu di a tecnulugia, l'accionamentu di tensione constante hè gradualmente rimpiazzatu da l'accionamentu di corrente constante.L'unità di corrente constante risolve u dannu causatu da u currente inconsistente attraversu a resistenza quandu l'unità di tensione constante hè causata da a resistenza interna inconsistente di ogni LED die.Attualmente, i display LE usanu basamente un drive di corrente constante.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022