• nybanner

Chì sò i tipi di display LED

Chì sò i tipi di display LED

Dapoi i Ghjochi Olimpichi di Pechino 2008, u display LED hà sviluppatu rapidamente in l'anni dopu.Oghje, u display LED pò esse vistu in ogni locu, è u so effettu publicitariu hè evidenti.Ma ci sò ancu assai clienti chì ùn cunnosci micca i so bisogni è chì tippu di display LED volenu.RTLED riassume a classificazione di a visualizazione elettronica LED per aiutà à sceglie u screnu LED adattatu.

1. Classificazione da tip lampade LED
Display LED SMD:RGB 3 in 1, ogni pixel hà solu una lampada LED.Pò esse usatu in casa o fora.
Display DIP LED:lampi led rossi, verdi è blu sò indipendenti, è ogni pixel hà trè lampade led.Ma avà ci sò ancu DIP 3 in 1. A luminosità di a visualizazione DIP LED hè assai alta, chì hè generalmente utilizata fora.
Display LED COB:Lampade LED è scheda PCB sò integrate, hè impermeabile, a prova di polvera è anti-collisione.Adatta per a visualizazione LED di picculu pitch, u so prezzu hè assai caru.

SMD è DIP

2. Sicondu u culore
Display LED monocromaticu:Monocromu (russu, verde, blu, biancu è giallu).
Display LED di culore duale: culore duale rossu è verde, o culore duale rossu è blu.256-livellu in scala di grigi, 65,536 culori ponu esse affissati.
Display LED a piena culore:rossu, verde, turchinu trè culori primari, 256-livellu scala grigia schermu piena culore pò vede più di 16 milioni di culori.

3.Classificazione per pitch pixel
Pantalla LED per interni:P0.9, P1.2, P1.5, P1.6, P1.8, P1.9, P2, P2.5, P2.6, P2.9, P3, P3.9, P4, P4 .81, P5, P6.
Pantalla LED esterna:P2.5, P2.6, P2.9, P3, P3.9, P4, P4.81, P5, P5.95, P6, P6.67, P8, P10, P16.

cabinet à led per colata a pressione

4. Classificazione per qualità impermeable
Display LED interni:micca waterproof, è bassu luminosità.Adupratu generalmente per tappe, alberghi, centri commerciali, magazzini, chjese, etc.

Display LED per esterni:impermeabile è alta luminosità.Generalmente usatu in aeroporti, stazioni, grandi edifici, autostrade, parchi, piazze è altre occasioni.

5. Classificazione per scena
Display LED di publicità, display LED di affittu, pavimentu LED, display LED di camion, display LED di tettu di taxi, display LED di poster, display LED curvo, schermu LED di pilastru, schermu LED di tettu, etc.

Pantalla di visualizazione LED

Puntu fora di cuntrollu:U puntu di pixel chì u statu luminoso ùn risponde micca à i requisiti di cuntrollu.U puntu fora di cuntrollu hè divisu in trè tippi: pixel cecu, pixel luminosu constante è pixel flash.Pixel ciechi, ùn sò micca brillanti quandu deve esse luminoso.Punti luminosi constanti, finu à chì u muru di video LED ùn hè micca luminoso, hè sempre attivu.Flash pixel hè sempre lampeggiante.

Velocità di cambiamentu di quadru:U numeru di volte chì l'infurmazione affissata nantu à u display LED hè aghjurnata per seconda, unità: fps.

Frequenza di rinfrescante:U numeru di volte chì l'infurmazioni affissate nantu à u display LED hè cumpletamente visualizata per seconda.A più alta hè a freccia di rinfrescante, più alta hè a chiarità di l'imaghjini è u più bassu u flicker.A maiò parte di i display LED di RTLED anu una freccia di rinfrescante di 3840Hz.

Unità di corrente constante / tensione constante:A currente constante si riferisce à u valore attuale specificatu in u disignu di output constantu in l'ambiente di travagliu permessu da u driver IC.A tensione constante si riferisce à u valore di tensione specificata in u disignu di output constantu in l'ambiente di travagliu permessu da u driver IC.I display LED eranu tutti guidati da una tensione constante prima.Cù u sviluppu di a tecnulugia, l'accionamentu di tensione constante hè gradualmente rimpiazzatu da l'accionamentu di corrente constante.L'unità di corrente constante risolve u dannu causatu da u currente inconsistente attraversu a resistenza quandu l'unità di tensione constante hè causata da a resistenza interna inconsistente di ogni LED die.Attualmente, i display LE usanu basamente un drive di corrente constante.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022