• nybanner

Cumu sceglite un display LED per esterni?

Cumu sceglite un display LED per esterni?

Oghje,display LED esternioccupanu una pusizione dominante in u campu di a publicità è l'avvenimenti outdoor.Sicondu i bisogni di ogni prughjettu, cum'è l'scelta di pixel, a risoluzione, u prezzu, u cuntenutu di riproduzione, a vita di a visualizazione, è a manutenzioni frontale o posteriore, ci saranu diversi scambii.
Di sicuru, a capacità portante di u situ di stallazione, a luminosità intornu à u situ di stallazione, a distanza di vista è l'angolo di vista di l'audienza, u clima è e cundizioni climatichi di u situ di stallazione, s'ellu hè impermeabile, s'ellu hè ventilatu è dissipata, è altre cundizioni esterni.Allora cumu cumprà una visualizazione LED esterna?

display LED d'avvenimentu

1, U bisognu di vede u cuntenutu.U rapportu d'aspettu di u diploma di stampa hè determinatu secondu u cuntenutu attuale.A schermu di u video hè generalmente 4:3 o u più vicinu 4:3, è u rapportu ideale hè 16:9.

2. Cunfirmà a distanza di vista è angulu di vista.Per assicurà a visibilità à longa distanza in u casu di luce forte, deve esse sceltu diodi emettitori di luce ultra-alta luminosità.

3. U disignu di l'apparenza è a forma hà sappiutu persunalizà a visualizazione LED secondu u disignu di l'avvenimentu è a forma di l'edifiziu.Per esempiu, in i Ghjochi Olimpichi di u 2008 è a Gala di u Festival di Primavera, a tecnulugia di visualizazione LED hè stata applicata à l'estremu per ottene effetti visuali di perfezione estrema.

display led esterno

4. Hè necessariu di attentu à a sicurità di u focu di u situ di stallazione, i normi di risparmiu energeticu di u prugettu, etc. Quandu sceglie, a qualità di u screnu LED, è u serviziu dopu a vendita di u pruduttu sò tutti fattori impurtanti. per esse cunsideratu.U screnu LED hè stallatu fora, spessu esposti à u sole è a pioggia, è l'ambiente di travagliu hè duru.L'umidità o l'umidità severa di l'equipaggiu elettronicu pò causà cortu circuitu o ancu u focu, causendu fallimentu o ancu u focu, risultatu in perdita.Per quessa, u requisitu nantu à u cabinet LED hè di piglià in contu e cundizioni climatichi, è esse capace di prutezzione di u ventu, a pioggia è u lampu.

5, L'ambienti di stallazione esigenze.Selezziunà chips di circuiti integrati di qualità industriale cù una temperatura di travagliu trà -30 ° C è 60 ° C per impediscenu chì a visualizazione ùn sia micca capace di inizià per via di a bassa temperatura in l'invernu.Installa l'equipaggiu di ventilazione per rinfriscà, in modu chì a temperatura interna di u screnu LED hè trà -10 ℃ ~ 40 ℃.Un ventilatore di flussu assiale hè stallatu à u spinu di u screnu, chì pò scaricate calore quandu a temperatura hè troppu alta.

6. Cuntrolu di costu.U cunsumu di energia di u display LED hè un fattore chì deve esse cunsideratu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022